Magyarország nyitólapja

Keresés
Találatok száma - 13 db
Cralusso

Innovációnk a horgászok ősrégi problémáira nyújt valós megoldásokat. Az elmúlt években a horgászatban, gyártásban és fejlesztésben szerzett tapasztalatainknak köszönhetően, cégünk széles választékot alakított ki a zsinórok, horgok és különböző kiegészítők területén. Tekintse meg weboldalunkat, ahol az alábbi termékekből válogathat: úszók, forgók, zsinórok, aprócikkek, horgok, súlyok és feeder kosarak, valamint különleges és egyedi ingek, sapkák és pulóverek. Termékeink közül kiemelnénk a laposúszót, melyet az évek során összegyűlt tapasztalatok és a versenyhorgászok igényeinek figyelembevételével fejlesztettünk ki.

Energofish

Az Energofish Kft Kelet-Európa és Magyarország egyik legnagyobb horgászfelszerelés gyártója és forgalmazója. 1992-ben alakult, függetlenségét mai napig megőrző, magyar tulajdonú vállalkozás. 15 éve vagyunk tagjai az Eftta (European Fishing Tackle Trade Association) szervezetnek és állandó kiállítói vagyunk az általuk rendezett EFTTEX kiállításnak. Idén Budapest adott otthont ennek a rangos kiállításnak. Bizakodva néztünk a júniusi esemény elé és titkon reméltük, hogy megismételhető a 2005-ös varsói bravúrunk, ahol a legszebb standért járó díjat hozhattuk el több száz kiállító elől. Idén ez a megtiszteltetés nem bennünket, hanem partnerünket, a Cralusso-t érte.

Feca - Peca Horgászbolt

A horgászbolt 1996. április. 9-én nyitotta meg kapuit a vásárlók előtt. Üzletünk nagyrészt horgászcikk kiskereskedéssel és 2005 őszétől már pirotechnikai termékek forgalmazásával is foglalkozik. Később az árukészlet növekedése miatt még nagyobb üzlethelyiségbe költöztünk, ahol jelenleg is működünk.

Gyöngy Horgászbolt

Gyöngy Horgászbolt, 3200 Gyöngyös Jókai u 38. A piaci igényeknek eleget téve folyamatosan megújuló termékkínálat. Folyamatos akciók egész évben. A boltban egészségpénztári és bankkártyás fizetési lehetőség.Gyöngy Horgászbolt, 3200 Gyöngyös Jókai u 38. A piaci igényeknek eleget téve folyamatosan megújuló termékkínálat. Folyamatos akciók egész évben. A boltban egészségpénztári és bankkártyás fizetési lehetőség.Gyöngy Horgászbolt, 3200 Gyöngyös Jókai u 38. A piaci igényeknek eleget téve folyamatosan megújuló termékkínálat. Folyamatos akciók egész évben. A boltban egészségpénztári és bankkártyás fizetési lehetőség.

Halcapone Horgászcentrum

Üzletünket a Halcapone Horgászcentrumot 2005. szeptemberében nyitottuk meg. Áruházunkban 220 m2 -en kézzel fogható mindaz, ami a horgászathoz szükséges. Legyen az finomszerelékes horgászat, harcsázás, pergetés vagy bojlis horgászat minden kelléke megvásárolható üzletünkben.

Hirdetés
Kaland horgászbolt

Mottónkhoz híven elsődleges célunk a legyező-, és pergetőhorgászok színvonalas, széleskörű és minél teljesebb kiszolgálása. Üzletünk a főváros szívében, a Blaha Lujza tértől 1 percre található, a Népszínház utca 18 szám alatt.

Keleti Horgászbolt

Boltunkban vásárolhat Tempo, K∓mp;mp;, OTP, Dimenzió, Vasutas, Postás, Provita, AXA, Allianz, Patika, Vitamin, MKB, Medismart egészségpénztári kártyával, valamint Ticket Wellnes és Sodexho utalványokkal. Az áruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel igyekeztünk felépíteni, hogy Ön minél egyszerűbben megtalálhassa és megvásárolhassa a keresett terméket.

Paduc Horgászbolt

Kezdő horgászok részére VIZSGA és HORGÁSZENGEDÉLY megszerzése a horgászboltban... Horgászengedélyek hosszabbítása, horgászvizsga, napi és éves engedélyek az ország bármely területére beszerelhetők.

Profiblinker Horgászbolt

Vásárlóink közel 100 féle orsó, 350 féle bot és több ezer aprócikk, kiegészítő, illetve horgászcsali közül válogathatnak. Nálunk minden horgász megtalálhatja a számára legmegfelelőbb felszereléseket, amatőrtől a profi szintig, egyedi, folyamatosan bővülő választékban. Fő profilunk a pergető horgászat és a pergetéshez kapcsolódó árucikkek forgalmazása, melyekből kimagaslóan nagy, egyedülálló választékot kínálunk (kb. 180 féle pergető botot, 70-80 féle peremfutó és multi orsót, megközelítőleg 2000 féle műcsalit) a már ismert és egyedi, itthon nem tömegcikknek számító legextrémebb típusokból. Emellett a bojlis, match és feederes horgászathoz tartozó botok, orsók és egyéb kiegészítők is megtalálhatóak nálunk, igen széles kínálatban.

Hirdetés
Rácvárosi Horgászbolt

Üzletünkben megvásárolhat, ha nincs raktáron, megrendelhet szinte minden az országban forgalomban lévő terméket. Üzletünk céljai között szerepel, hogy vásárlóit a lehető legteljesebb, gyors, minőségi szolgáltatással (kiszolgálással) lássa el, termékeinket a piacon, a legjobb áron kínáljuk.

Sugóhíd - Horgászbolt

A Sugóhíd- Horgászbolt 1995 tavaszán nyílt meg a város legszebb pontján. Egy üzlet eredményes működéséhez az egyik alapvető feltétel a kifogástalan helyszín megválasztása. A bolt Baja város főterétől, a piactól és a vízparttól egyaránt pár méterre található, előtte parkolási lehetőséggel s nem mellékesen gyönyörű kilátással a Sugovica folyóra.

Szilas Horgászbolt és Webáruház

Cégünk 14 éve áll a vásárlók szolgálatában.Több mint 18 000 termék a kínálatban különböző gyártók (Abu Garcia, Baleno, Balzer, Behr, Berkley, Blue Fox, Bluestar, Byron, Carp Academy, Carp Hunter, Carper, CarpZoom, Colvin, Cormora). A cég kínálatában a világ élvonalába tartozó horgászcikk gyártó cégek, mint például az Abu Garcia, a Berkley, a Mitchell, a Fenwick a Spider és a Stren hazai kínálata található. Élj a horgászatnak! - hirdeti a Pure Fishing szlogenje, ehhez csatlakozva kíván hasznos böngészést a márkák hazai viszonteladója!

Szúnyog Horgászbolt

Örömmel üdvözölünk a nagykanizsai Szúnyog horgászbolt honlapján. Az oldalt 2006 közepe óta működő üzletünk internetes támogatása céljából hoztuk létre. Mint vevőink nagy része már tudja, a bolt működéséért Mezriczky István, Domján Károly és Meződi János felel, azaz ha meglátogat minket, velünk találkozhat üzletünkben. Boltunk a Nagykanizsán a Kanizsa Plázától kb. 100 méterre található a Shell kúttal szemben. Üzletünk mellett ingyenes parkolási lehetőség. A Szúnyog horgászbolt működése során célul tűztük ki, hogy a lehető legszélesebb vásárlói igényeket elégítse ki. Szinte valamennyi horgászmódszerhez megtalálhatod nálunk felszerelésed, de kiemelten kezeljük a bojlisok, a finomszerelékes pecások és a pergetők igényeit. Sőt, alapvető legyes kellékek is szerepelnek kínálatunkban. Árukészletünk kialakítása során arra törekedtünk, hogy mindenképpen jól használható, tartós eszközöket adjunk el vásárlóinknak. Így az általunk kiemelten ajánlott termékekről bátran állíthatjuk, hogy (személyes véleményünk szerint) tartósak, jól használhatóak, kategóriájukon belül kiválóak - így a horgász örömmel veheti azokat kézbe minden használat alkalmával. Természetesen az egyes horgászmédiákban reklámozott botok, orsók, kellékek is megvásárolhatóak nálunk. Sőt, ha valamit nem talál internetes áruházunkban, felkeresve minket, egyedi igényeit is kielégítjük.